sobota, 25 czerwca 2016

Z nutką nostalgii

Witajcie!

Nadszedł ten dzień, kiedy przyszło mi pożegnać się z zespołem projektantek Scrapkowo.pl i zaprezentować swoją ostatnią inspirację. Trochę szkoda, że to już koniec, łezka się w oku kręci ale płakać nie będę, bo jak to mówią "coś się kończy, coś się zaczyna" :-)

Jest mi przeogromnie miło, że przez ostatnie pół roku miałam szansę inspirować na tym blogu. Bardzo dziękuję właścicielce sklepu Scrapkowo.pl - Kindze za zaufanie i szansę na rozwój, koleżankom z Design Team'u - zdolnym bestyjkom, które wysoko stawiały poprzeczkę tworząc przy tym sympatyczną i niezwykle motywującą atmosferę oraz wszystkim fanom Scrapkowo.pl, którzy znosili moją obecność ! Będę tęsknić za Wami, mam nadzieję że Wy za mną też, chociaż odrobinkę :-)

Jako ostatnią inspirację przygotowałam kartkę w formacie Z fold (moja pierwsza tego typu!) z kwiatem z foamiranu oraz ozdobnym ćwiekiem. W pracy użyłam papierów z najnowszej kolekcji Galerii Papieru "Purpurowy deszcz" 



Tutaj wyraźniej widać tytułową nutkę nostalgii ;-)








Dziękuję stokrotnie i pozdrawiam!

CreaDiva


W pracy użyłam:

            

            
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz