sobota, 20 maja 2017

Majowe odwiedziny- gościnna projektantka Edyta :-)

Dzisiejszym postem pragniemy przedstawić Wam kolejną artystyczną duszę :-)

Edyta, a właściwie Kopalnia Kartek otrzymała od nas wyróżnienie za pracę zgłoszona do wyzwania.
Zgodnie z nasza tradycją, przybliżamy Wam twórczość laureatów naszych wyzwań .
Zapraszam, więc do magicznej, pełnej cudów Kopalni Kartek Edyty ....
Zobaczcie jakie cudeńka tworzy !


Witajcie,
mam na imię Edyta i prowadzę bloga Kopalnia Kartek. 

Przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam dzięki mojej przyjaciółce, która 3 lata temu przyniosła moim córkom wycinanki z wykrojników, 
by mogły ozdobić album na Dzień Babci i Dziadka. 
Spodobało im się to na tyle, że zaczęły robić kartki urodzinowe dla koleżanek i czasem przychodziły do mnie po pomoc. Wtedy nawet przez myśl mi nie przeszło, że scrapbooking będzie odgrywał tak ważną rolę w moim życiu.

Dziś, każda zrobiona kartka, box czy blejtram sprawiają mi wiele satysfakcji i radości, 
a jeśli do tego sprawiają one radość obdarowanej osobie, to jest mi ogromnie miło.












Bardzo dziękuję DT scrapkowo.pl za możliwość pokazania moich prac.


Edytko bardzo dziękujemy, ze zechciałam zaprezentować swoją twórczość na naszym blogu !
Życzymy wielu twórczych chwil, zaskakujących kreatywnością pomysłów i zachwytów nad tym co stworzysz :-)


W imieniu DT pozdrawiam

DagiScrap



2 komentarze: