czwartek, 9 lipca 2020

RĘCZNIE WYSZYWANA BROSZKA - GORJUSSOWA LALECZKA

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać pokazać
kolejne, dość nietypowe jak na mnie,
użycie stempli, a właściwie stempla,
którego wykorzystałam do zrobienia 
ręcznie wyszywanej broszki:).
Uwielbiam tę gorjussową laleczkę,
zarówno w wersji dużej,
jak i maleńkiej,
dlatego odkąd zaczęłam 
na początku roku
przygodę z wyszywaniem
wiedziałam, że w końcu nadejdzie taki dzień,
kiedy ją wyszyję i zrobię z niej broszkę:).
Broszka jest naprawdę maleńka,
bo nie włożyłam filcu w tamborek
i za bardzo mi się ściągnęłam,
ale i tak mi się podoba:).








.... tu do porównania wielkości - z sójczym piórkiem:)




... tu jeszcze ciepła, prosto spod igły, nieuczesana:).









... a tak powstawała:)





















produkty ze sklepiku Scrapkowo.pl:

miłego dnia:)


1 komentarz:

  1. świetny pomysł, precyzyjne wykonanie. Podziwiam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń