niedziela, 17 stycznia 2016

Gościnna projektantka Gio - nowy cykl na Scrapkowo.pl

Pozdrawiamy serdecznie :-)

Dzisiaj rozpoczynamy cykl spotkań i prezentacji uzdolnionych Dziewczyn.

Mnogość blogów powoduje, że nie zawsze trafimy na ich twórcze strony.
Naszym cyklem Gościnna Projektantka chcemy przybliżyć Wam ich twórczość.
Będziemy prezentować prace Goscinnych projektantek, z nadzieją, że ich różnorodność prac zainspiruje nas Wszystkich.
Bardzo dziękujemy wszystkim projektantką, które zechciały wystąpić na blogu Scrapkowo.pl


Dzisiaj pierwsza prezentacja. W nasze skromne progi zawitała Gio, która swoje cuda prezentuje na blogu http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/ .

Zatem oddaję głos naszemu Gościowi :-)



Mam na imię Joanna, ale w wirtualnym świecie występuję pod nickiem jako Gio. 







Serdecznie dziękuję za zaproszenie na bloga scrapkowo.pl. Mam nadzieję, że moja inspiracja spodoba się Wam.
Przygotowałam karteczkę-taga z okazji narodzin maluszka. Jak widzicie wybrałam kolorystykę dla dziewczynki :)
Użyłam ślicznych papierów z kolekcji Craft & You Design, kolekcja Hello Baby i Studio75, kolekcja Primo :)








Pozdrawiam Gio :-)



Bardzo dziękujemy Joasi za odwiedziny i prezentację ślicznej karteczki!

Was zapraszamy na kolejne niedzielne spotkania z Gościnnymi Projektantkami :-)

Buziaki, ekipa Scrapkowo :-)

1 komentarz: