środa, 27 stycznia 2016

Nieśmiały uśmiech wiosny

Witajcie!

Dziś proponuję pracę, którą tworzyłam wybiegając myślami w niedaleką przyszłość, czyli wiosnę, moją ulubioną porę roku!

Zielona trawka, przygrzewające słoneczko, śpiew ptaków- tego chyba nie tylko mi brakuje ostatnimi czasy, więc wszystkie te elementy znajdziecie w mojej dzisiejszej inspiracji.

Kartka powstała z niesamowicie optymistycznych papierów z kolekcji On my owl UHK Gallery, pokochałam je od pierwszego wejrzenia! A propos - na półkach naszego sklepu pojawiło się ostatnio całe mnóstwo nowych papierów, mnie samej kręci się w głowie od tego bogactwa! Naprawdę jest w czym wybierać, zajrzyjcie koniecznie :-)












W pracy wykorzystałam:


                  
   
Pozdrawiam

CreaDiva

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz