niedziela, 14 lutego 2016

Kolejna wizyta - Agata i jej Krecie Roboty zagościły w Scrapkowo


Serdecznie witamy kolejną gościnną projektantkę :-)

W poprzednią niedziele gościliśmy Dominikę, a dzisiaj przedstawiamy jej..... Mamę !
Ciepłą, serdeczną, ciągle uśmiechnięta twórczą duszę Agatę :-)


Przeczytajcie jak opowiada nam o swojej twórczości, życiu przepełnionym pięknymi, własnoręcznie stworzonymi dziełami :-)










Odkąd pamiętam, rękodzieło towarzyszy mi całe życie. Druty i włóczka były mi bliskie od momentu bycia małą, kiedy nauczyła mnie robić na nich babcia. Gdy moja córa była młodsza, szyłam i dziergałam dla Niej różne ubranka. Później były swetry, bo zawsze lepiej samemu zrobić niż kupować – większa satysfakcja.









Jestem pozytywnie zakręcona osobą, kochającą koty pod każdą postacią. Nasze domowe kociaki z resztą często towarzyszą mi, kiedy szydełkuję lub dziergam na drutach.
Teraz rękodzieło to nie tylko moja pasja ale i życie. Spełniło się jedno z moich marzeń i założyłam firmę. Robię różne rzeczy, od malutkich dzwoneczków bożonarodzeniowych po duże projekty jak szale, swetry czy poszewki na poduchy.
Swoje pracę prezentuje na http://krecieroboty.blogspot.com/







Moją największą pasją jest haft krzyżykowy, zdarza mi się też wyszywać serwetki haftem richelieu.































Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo się cieszę, że mogłam odwiedzić Scrapkowo.pl

Pozdrawiam Agata




No i co ja mam napisać....... To Scrapkowo dziękuje, że zechciałaś Agatko wpaść do nas! Twoja twórczość zachwyca! Jesteś niesamowicie zdolną, pełną pasji , twórczą osobą i to zaszczyt, że mogliśmy Cię gościć.
Was wszystkich zapraszamy na blog Agaty! Na http://krecieroboty.blogspot.com/ znajdziecie wiele wspaniałych prac :-)


Na dzisiaj wszystko :-) Ale juz nie długo mamy dla was wspaniała niespodziankę :-)

2 komentarze:

  1. Fajnie było poczytać o mojej ulubionej scrapkującej, drutującej, szydełkującej i haftującej koleżance blogowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. im dalej w "las" tym piękniej :-)

    OdpowiedzUsuń