środa, 24 lutego 2016

Motyl w turkusach

Witajcie!

Na naszym blogu trwa właśnie tydzień przyjaźni z kaboszonami i perełkami, więc dziś zapraszam na moją inspirację z wykorzystaniem tych właśnie produktów.

Przedstawiam karteczkę z motylem w tonacji kremowo-turkusowo-brązowej. Do jej ozdobienia wykorzystałam te najmniejsze kaboszony dostępne na półkach sklepu Scrapkowo, ale znajdziecie je u nas w wielu rozmiarach.

Perełki uwielbiam, najczęściej używam pereł w płynie oraz perełek samoprzylepnych w różnych kolorach. Zajrzyjcie do naszego sklepiku - wybór jest naprawdę duży i każdy znajdzie coś dla siebie!

Oto moja karteczka









W pracy wykorzystałam:

        
 
Pozdrawiam!

CreaDiva

2 komentarze:

  1. uwielbiam to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że nie tylko ja mam bzika na punkcie motylków ;)
    Piękna karteczka Krysiu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń