sobota, 28 maja 2016

Gościnnie w Scrapkowo - Ewa :-)

Kolejne spotkanie z Gościnną Projektantką na naszym blogu.

Nie będę przynudzać zbędnymi wstępami i oddaję głos Ewie :-)






Witajcie :)

Mam na imię Ewa Kwiatkowska, a w blogowej sferze prowadzę bloga http://evebellart.blogspot.com.


Odkąd pamiętam, to zawsze byłam zafascynowana rękodziełem. 
Od najmłodszych lat tworzyłam kartki okolicznościowe, ozdoby świąteczne i inne różnorodne prace. Pamiętam jak siadałam razem z mamą i wspólnie tworzyłyśmy piękne rzeczy (to dzięki niej wszystko się zaczęło). 



Mijały lata, a ja nadal kocham to co robię i chyba nigdy nie przestanę, bo rękodzieło jest dla mnie wytchnieniem, chwilą relaksu, spełnieniem, a także poprzez swoje prace mogę wyrazić siebie. Po prostu KOCHAM to!

Najczęściej tworzę: kartki na różne okazje, exploding boxy, przepiśniki/notesy, decoupage, różne ozdoby itp. 
A potem moje biurko wygląda tak, jakby przeszedł po nim huragan :D 
A ja nazywam to nieładem artystycznym :))) 
Najbardziej lubię nietypowe zamówienia, które wymagają ode mnie dużej kreatywności, ale dzięki nim moja twórczość ciągle się rozwija.

Bardzo dziękuję scrapkowo za zaproszenie i możliwość pokazania choć części siebie :)
A teraz zapraszam na krótką podróż po moich świecie...














Mam nadzieję, ze wam podoba sie twórczość Ewy i bedziemy spotykać się na jej blogu 


Pozdrawiamy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz