piątek, 24 czerwca 2016

Czas pożegnań i powitań !

 Dzisiejszy post będzie bardzo wyjątkowy, bo chyba najbardziej emocjonalny, jaki przyszło mi dla Scrapkowa przygotowywać .
Masa emocji we mnie się miesza.  Z jednej strony lekki smutek i ogromna wdzięczność dla 4 wspaniaych Dziewczyn, z drugiej radość, duma i szczęście z faktu, że "idzie nowe".


Pozwólcie, iż zacznę od podziękowań .
Pragnę gorąco i serdecznie podziękować Ani, Ilonie, Krysi oraz Monice za wszystkie prace, energię i serce, które wkładały w ich wykonanie. Przede wszystkim za to, że byłyście ze Scrapkowem od początku! Zaczynałyśmy od zera. To Wasz entuzjazm, twórczy zapał i wiara w Scrapkowo, dodawała energii wszystkim. Stworzyłyście wspaniałe miejsce, które zaistniało w scrapowym świecie i nadal trwa. Bardzo Wam dziekuję! Również za cierpliwość do mnie, bo bez Was, moja rola w Scrapkowo  staje się bezsasadna :-)
Dziękuję za wspaniałe 6 miesięcy i życzę, aby pasja została w Was na zawsze. Niechaj nie opuszcza wena, która pozwalała Wam ukazywać piękno oraz urok scrapowych prac. Życzę dalszego rozwoju i samych zachwytów nad tym co stworzycie !
Dziękuję :-)

Skoro jedno DT odchodzi, to pojawia się nowe !
Jestem ogromnie szczęsliwa, iż tak wspaniałe Scraperki zechciały dołączyć do nas i swoim wielkim doświadczeniem oraz poziomem tworzyć blog Scrapkowo.
Już od lipca inspirować na blogu będą:

Rudolph, Malwinku, Anika oraz Seennea !

Oto nasze nowe DT !!!!
Zobaczcie , co nas czeka na Scrapkowo.pl do końca 2016 roku oraz co Projektantki mówią o sobie i swej twórczości :-)


Anika



Mam na imię Anika, jestem szaloną artystką ze spokojną duszą, która pomysły ma w głowie od tak. Scrapbooking jest już obecny w moim życiu od około 3 lat, jest moją odskocznią od dnia codziennego, moją pasją. Uwielbiam tworzyć kartki, albumy, pudełeczka, ale kusi mnie też świat prac mediowych i coraz częściej zgłębiam jego tajniki :) Ogromną frajdę sprawia mi wykonywanie upominków dla najmłodszych, stanowią one większą część moich prac, bo uważam, że dzieci są najfajniejszymi odbiorami. Kocham również kolorować stemple, a gdy mam pomysł i wenę, albo po prostu gdy "POTRZEBA" u mnie staje się matką wynalazków działam w każdej dziedzinie. Mam nadzieję, że moje prace znajdą i tutaj swoich wiernych fanów :)


Rudolph




Witam Was serdecznie :))
jest mi niezmiernie miło, że mogłam dołączyć do tak optymistycznie zakręconej grupy kreatywnych duszyczek, które chętnie wesprę tym, co potrafię chyba najlepiej - moimi papierowymi (po)tworkami, które mam
nadzieję zachęcą Was do skorzystania z naszej oferty produktowej, a tym samym pomogą naszym cudownie zakręconym dziewczynom (właścicielkom Scrapkowo.pl) wypłynąć na szerokie wody ;)))
Scrapuję od kilku lat, będąc tak naprawdę totalnym samoukiem... z wielką pasją sięgam po to, co scrapowe, choć nie tylko - wciąż odkrywając, jak wiele przede mną.. uwielbiam warstwowe, przestrzenne kompozycje, wszelkie babskie detale i drobiazgi, stawiające przysłowiową kropkę nad "i". Koloruję, mediuję, decoupage'uję... coraz częściej i chętniej sięgam po techniki mixmediowe, dające tak naprawdę nieskończone możliwości rozładowania wszelkich artystycznych zapędów ;))) liczę, że nasza wspólna przygoda w Scrapkowo.pl pozwoli zagłębić się nam w kolejne cudowności, dzięki czemu wspólnie odkryjemy możliwości przydaśków wypełniających sklepowe półki ;))
do przeczytania wkrótce ;)) Rudolph





Malwinku



Na samym początku chciałabym napisać, że jestem przeszczęśliwa mogąc być częścią DT Scrapkowo. Mam na imię Malwina, ale w świecie blogowym posługuję się nickiem: malwinku.
Od dziecka uwielbiałam coś tworzyć: a to bardzo przestrzenne papierowe szopki, a to coś z modeliny, a to drzewka szczęścia z bursztynów i muszli...:), ale dopiero kiedy przyszedł na świat mój synek, zaczęłam zajmować się scrapbookingiem "profesjonalnie".
Nie mam jakiegoś konkretnego stylu, uwielbiam eksperymentować z mediami, jestem stemplomaniaczką:). Jako że z zamiłowania jestem ornitologiem motyw ptaków dość często pojawia się w moich pracach:). Często wykorzystuję w swoich pracach
to co znajdę w lesie, na łące, na polu: pióra, zasuszone motyle, zioła :-).


Seennea


Mam różne pasje i wiele pomysłów na minutę. Oprócz rękodzieła uwielbiam gotowanie, a zwłaszcza wypieki. Interesuję się fotografią, ganianie za robaczkami i robienie im zdjęć jest dla mnie miłą odskocznią. Aktualnie ciągle staram się rozwijać swoje umiejętności i doskonalić swój warsztat. Zdarza się że nie zawsze wszystko łatwo przychodzi, ale nigdy się nie poddaje i staram się dążyć do wyznaczonych celów. Jestem osobą która lubi wyzwania, dzięki którym mogę się sprawdzić i rozwijać swoje kreatywne myślenie. Uwielbiam styl określany steampunk.
Nie ograniczam się tylko do kartek, staram się eksperymentować, poznawać nowe techniki. Szukam inspiracji wśród dnia codziennego i nie ograniczam się do założonych z góry schematów.    

Pozostała ekipa Scrapkowo.pl pozostaje bez zmian.
Joanna oraz ja DagiScrap, nadal inspirujemy dla Was :-)








Pozdrawiamy i zapraszamy !

3 komentarze:

  1. Dużo dobrego dla dziewczyn, które odchodzą:) A dla nowego Teamu wspaniałych inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje:) to dla mnie ogromny zaszczyt dolaczyc do DT Scrapkowa:)

    OdpowiedzUsuń