wtorek, 28 czerwca 2016

Na do widzenia

Witajcie!

Przyszedł czas na moją ostatnią inspirację dla Scrapkowo.pl
Będzie mi tego brakowało i jest mi smutno.
Był to dla mnie bardzo owocny czas w sferze scrapowej. 
Spróbowałam nowych form, nabyłam nowe umiejętności. Rozwinęłam się;)
Scrapkowo stało się motorem do twórczego działania.

Chciałabym bardzo podziękować szefowej Kindze za szansę, którą otrzymałam...  za dodanie skrzydeł;)
Dziękuję również dziewczynom z DT, z którymi się świetnie współpracowało.

Na pożegnanie przygotowałam domek dla ptaszków;)






W pracy użyłam:

 Budka 3D dla ptaszków   Papier Jest pysznie!- Mięta, 12x12"   Papier Jest pysznie!- Wanilia, 12x12" 

Maska murek 14x14 cm   Pianka Foamiran 0,08 mm 35x30 cm ECRU   Pręciki do kwiatów limonkowe 

Pręciki do kwiatów perłowy błyszczący   Wykrojnik do wycinania 6003/0027   Wykrojnik do wycinania 6003/0047 


Jeszcze raz dziękuję i życzę wielu twórczych pomysłów i wspaniałych inspiracji nowej ekipie Scrapkowo.pl

Pozdrawiam,
Sosnowy Gaik

3 komentarze: