wtorek, 6 grudnia 2016

MIKOŁAJKOWY HOP BLOG

Witajcie!

 Grudzień, to czas prezentów, 
szczególnie 6 dzień miesiąca... :-)
Większość z nas nie ma już czerwonych kokard na warkoczach, ale czy nie pragniemy czasami być dziećmi, czyż nie lubimy niespodzianek i prezentów ?
Pewnie, że lubimy !!!

Dlatego postanowiliśmy do Scrapkowa zaprosić św. Mikołaja i wspólnie z nim pobawić się na blogach wszystkich Projektantek.

Ogłaszamy w Scrapkowie

MIKOŁAJKOWY HOP BLOG





Wykonując HOP na klejnych Projektantkek blog, będziecie odnajdywać hasła do krzyżówki .
Ich wprowadzenie w odpowiednie rzędy ujawni hasło główne, które stanowi jej rozwiązanie.
  
Jeśli chcecie uczestniczyć w naszej zabawie i wziąć udział w losowaniu nagrody niespodzianki, 
to pamiętajcie o regulaminie Hop Blog:


1) "hopać" na blogi wszystkich Projektantek DT Scrapkowo i poznawać kolejne pytania, pamietając o komentarzach, ktróre należy pozostawiać pod każdą inspiracją, na wsystkich blogach 
2) po rozwiązaniu krzyżowki, powróćcie na blog http://infoscrapkowo.blogspot.com/ i pod tym postem pozostawcie w komentarzu hasło, które stanowi rozwiązanie całej krzyżowki 
3) nasza zabawa trwa tylko 3 dni, do 8.12, zaś szczęsliwego zwycięzce podamy już w niedziele 11.12


Krzyżówka prezentuje sie tak :-)



W zółtej kolumnie znajduje się hasło - rozwiązanie :-)


No to zapraszamy!
Jeśli chcecie rozpocząć naszą mikołajkową zabawę, wykonajcie pierwszy skok, na Malwinku blog :-)

Do http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/ hop !

Podziwiajcie inspiaracje podpowiedzi, odgadujcie hasła i zgodnie z wytycznymi skaczcie dalej :-)

Udanej zabawy, szczęścia w losowaniu nagordy !

Pozdrawiamy DT :-)

14 komentarzy:

  1. Uff, ale się naskakałam :) Niezły wycisk, ale przy okazji tyle pięknych inspiracji można było podziwiać! :) O ile się nie mylę hasło brzmi: LAYOUT. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Mikołajkowa zabawa! Fajnie odwiedzić tyle blogów i zobaczyć tyle wspaniałych inspiracji! Hasło to: Layout! Pozdrawiam wszystkie projektantki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zabawa. Poskakałam po blogach projektantek. Inspiracje są przepiękne. A hasło z krzyżówki brzmi: LAYOUT.

    OdpowiedzUsuń
  4. PoHOPlałam po wszystkich blogusiach :)
    Zachwaliłam wszystkie przepiękne inspiracyjne prace,a teraz melduję,że hasło krzyżówki to : LAYOUT.
    Dziękuję za przednią zabawę,super ją zorganizowałyście :)
    Pozdrowienia miłe dla całego DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poskakałam sobie po blogach i poodgadywałam hasła i z czystym sumieniem mogę napisać że hasło to LAYOUT :) Piękne prace stworzyłyście, choćby tylko dla nich warto było pozwiedzać Wasze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po-HOPBLOG-owałam,warto było pozwiedzać Wasze blogi i popodziwiać cudne inspiracje. Świetnie zorganizowana zabawa,a hasło brzmi LAYOUT:)
    Pozdrawiam całe DT:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogi odwiedzone, hasło LAYOUT rozkminione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nacieszyłam już oczy cudnymi świąteczno - zimowymi klimatami, a z literek ułożyło się hasło: LAYOUT. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa,piękne inspiracje:) Wyszło mi hasło LAYOUT

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zabawę :) Hasło to LAYOUT, a inspiracji na odwiedzanych blogach worek to mało ;) więc nawet, gdybym nie wygrała to i tak wygrana jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra zabawa! No i nie taka łatwa jakby się mogło wydawać ;) Z przyjemnością odwiedziłam wszystkie blogi i nacieszyłam oczy pięknymi pracami! Uwielbiam krzyżówki :) Hasło to: Layout.

    OdpowiedzUsuń
  12. hasło : Layout . Muszę przyznać, że trzeba było się trochę natrudzić :) dziękuję za świetną zabawę !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zabawa.
    Hasło to Layout :)
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń