sobota, 26 sierpnia 2017

Odwiedziny Gio - goscinna projektantka

Kolejna, cudowna wizyta na blogu Scrapkowo :-)

Nie brakuje u nas uzdolnionych Dziewczy, które z papieru potrafią wyczarować cuda .
Poznajcie twórczość Joasi .... oddaje jej głos .


Witam Was serdecznie,
cieszę się,że mogę gościć na blogu Scrapkowo.






Mam na imię Joanna, ale w wirtualnym świecie występuję pod nickiem jako Gio.


Skrapuje od kilku lat, najchetniej tworząc male formy tagi, kartki ale w mojej twórczości oczywiście nie brakuje i innych form takich jak albumy czy ramki.
W ostatnim czasie polubilam stemplowanie. W swoich pracach łączę różne materiały. Lubię tworzyc kartki o nietypowych formach pop-up czy z shaker box.
Uwielbiam stemple ze zwierzatkami, stąd ogromnie się cieszę, że stemple Gerdy Stein są dostępne w sklepiku Scrapkowo.
Przygotowałam więc, na dzisiaj, stempelkowe prace, jedna ze stemplami Gerdy Stein i maską Skrapkowo.










Druga praca, w której zrobiłam wodny shaker box wykorzystałam stemple Marianne (Stempel silikonowy- Hetty's Fish in the Ree Delfin).






Wiecej stempelkowych prac na moim blogu


Dziekuję za zaproszenie i Pozdrawiam
Gio :-)


Joasiu, bardzo dziękujemy za odwiedziny i prezentacje cudownych karteczek, które wykonałas specjalnie dla nas !

Pozdrawiamy 

DagiScrap

2 komentarze: