czwartek, 28 września 2017

Urodzinowe Candy :)



Tak jak obiecałam- 

zapraszam na urodzinowe Candy:)




Zapraszamy do udziału w "urodzinowym Candy" :-)



Candy trwa od 28 do 13 października 2017 roku 

Jeśli chcesz wziąć w nim udział i mieć szansę na wygranie nagrody musisz:

1) polubić Fanpage na FB - Scrapkowo.pl

2) udostępnić publicznie post o candy na swoim profilu FB

3) pod postem o candy na FB, zaprosić 3 osoby do wzięcia udziału w zabawie

4) zostać obserwatorem naszego bloga

5) jeśli nie posiadasz profilu na FB, zaproś do nas na łamach swojego bloga

6) zostawić komentarz pod urodzinowym postem Candy 



Wśród wszystkich uczestników zabawy, którzy spełnia wszystkie wymagane zasady zostaną wylosowane nagrody:





19 komentarzy:

  1. No to będę pierwsza. Bloga obserwuję.
    Lecę teraz na Fb jako Dorota J. ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo wymagań. Mam nadzieję, że spełniłam wszystkie. ;) Życzę wielu wspaniałych rocznic i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do zabawy, wszystkie warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, nie wiem jak uruchomic obserwowanie bloga. Czy to trzeba miec swojego bloga do tego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesłabnącej weny życzę :)
    (na fb jako Violetta Ruc Was lubię)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelkiej pomyślności Wam życzę.
    Obserwuję od dawna, informacja na blogu https://terenias.blogspot.com/2017/09/urodzinowe-candy-w-scrapkowopl.html
    Na FB też jestem - Terenia Skubala :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia! Kolejnych pięknych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... zapomniałam - fb nie mam, ale wrzuciłam post na bloga: http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/2017/09/urodzinowe-candy-w-scrapkowo.html Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratulacje z okazji 2.latek! Wielu dalszych sukcesów! Obserwuję Wasz profil na FB jako Cytrulina Cytrulina, a info o zabawie umieściłam też na pasku boczny bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejnych lat istnienia sklepu i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję z okazji rocznicy , życzę wytrwałości, weny i mnóstwa zadowolonych klientów

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyślnego rozwoju Twojego bloga i sklepu :-) Zapisuję się na candy, obserwuję, a informację zamieściłam u mnie tu: https://maneruki.blogspot.com/p/czytam.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy! Na FB polubione, udostępnione,osoby zaproszone na nazwisko Małgorzata Pardela. Na moim blogu post z info o Candy http://gosiazoltek.blogspot.ie/2017/09/zapraszam-na-candy-do-scrapkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję rocznicy, życząc wielu zadowolonych klientów!zapisuję się do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i życzę dalszych sukcesow. Obserwuję bloga, na fb udostępniłam i bawię się razem z innymi. Powodzenia wszystkim. Super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! Gratuluję rocznicy!
    Banerek zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Rozwoju sklepiku i wieeelu Klientow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejnych pięknych rocznic!!

    OdpowiedzUsuń