poniedziałek, 4 grudnia 2017

#24WYZWANIE GRUDNIOWE- ŚWIĄTECZNIE NA B....

Witajcie Kochani:)

zapraszam na nasze kolejne ale już ostatnie wyzwanie w tym roku.

Dzisiejsze wyzwanie jest-Świątecznie na B.....
czyli może być biało, brokatowo, bałwankowo, błyszcząco,
bombkowo i z bilecikiem na prezenty:)

Banerek naszej zabawy:





Zapraszam do obejrzenia prac Naszego DT:



Sosnowy Gaik

B jak błyszcząca bombka z przewagą bieli;)





Magdalena Wó-Ry

b jak bałwanek i b jak biały śnieg





Anika

B jak duża bombka z dodatkiem brokatu







Malwinku

B jak BOMBKI, BROKAT i BŁYSK






Oleńka

Biało, brokat, bombka








Będzie nam ogromnie miło, jeśli wykonując prace wyzwaniową użyjecie jakiegoś produktu 
ze Scrapkowo i podlinkujecie na stronę sklepu. 


Na Wasze zgłoszenia czekamy do środy 20 grudnia.


Tradycyjnie, zgodnie z regulaminem naszych wyzwań,

mamy nadzieję wyłonić zwycięzcę wyzwania oraz prace wyróznioną.


Nagrodami są odpowiednio:






Zapraszamy do zabawy

DT scrapkowo.pl 






11 komentarzy:

  1. a już myślałam, że można dołożyć butelkę wina ;D Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, widzę że żabka już wyłączona, a ja jeszcze chciałam zgłosić swoją pracę... Oto link: https://creadivvva.blogspot.com/2017/12/b-jak-bawanek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace bardzo mi się spodobały i temat wyzwania również:). Też chciałam się dołączyć do wyzwania, ale ...??? Podaję link: https://kasia-haj.blogspot.com/2017/12/magicznie-bajkowy-tag-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, już dołączam do wyzwania:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń