piątek, 5 stycznia 2018

Niebieskie pudełko

Witajcie;)

Po raz drugi postanowiłam zmierzyć się z exploding box.
Po raz drugi wykonałam go na ślub.
Chyba właśnie na taką okazję pasuje mi najlepiej.
Tym razem pracowałam na bazie GoatBox, którą szczerze mogę polecić;)
Świetnie zbigowana i docięta;)
Najdłużej zastanawiałam się nad tym, co umieścić w środku.
Pomysłów było kilka, ale ostatecznie postawiłam na kompozycję z foamiranowych kwiatów.
Dół kompozycji to wykonane przeze mnie pudełeczko na pieniądze.
Na wieczko pudełka przykleiłam połowę styropianowej kuli, na której umieściłam kwiaty.
Dzięki temu kompozycja jest bardziej przestrzenna.








Wykorzystane materiały:

Exploding Box 10x10x10 cm kolor CURACAO turkusowy   Pianka Foamiran 0,06 mm 35x30 cm BIAŁY   Pastele olejne 12 szt. 

ĆWieki O8 mm z kamieniem 10szt. CRYSTAL   Samoutwardzalna masa SOFT 20g w pudełku   Kwiaty papierowe 2cm 12szt, róża- kremowa

Wykrojnik joy 6002/0156      Wykrojnik Nellie's MFD020      Kula styropianowa O75mm

Pozdrawiam;)

1 komentarz: