wtorek, 20 lutego 2018

Stacja marzenia

Witajcie serdecznie :)

W tym miesiącu postawiłyśmy na papiery Craft and You. Ale to nie jedyny nasz produkt miesiąca! Po ostatniej dostawie cudownych zawieszek  nie mogłyśmy się oprzeć pokusie by je od razu wykorzystać! Są cuuudowne! Różnorodność wzorów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pojawiła się m.in. cała gama wspaniałych piór, ważek , liści, czy choćby tekstów
Zerknijcie koniecznie do całego działu zawieszki, bo tam aż kipi od nowości, a co jedne to piękniejsze. 

Ja wybrałam wspaniały, stylizowany na stare złoto napis Dream, który idealnie wpasował się w koncepcję mojej pracy....


.... którą są serdeczne życzenia dla Marioli w formie boxa



















W pracy wykorzystałam m.in














Pozdrawiam Was serdecznie 
olenka_ja







1 komentarz: