poniedziałek, 8 lutego 2016

Exploding box - Witaj maleństwo :-)

Kłaniam się nisko, witam wszystkich :-)

Skoro poniedziałek, to przybywam na blog z kolejną inspiracją .
Wszyscy Ci, którzy chociaż troszkę kojarzą moje prace, wiedzą, iż najbardziej uwielbiam tworzyć exploding boxy. 

Czynię różne: tradycyjnie wybuchowe, jak i pełne, ale zdarzały się i MAXI z 9 ścianek.
Nie ważne jakie byle by exploding box :-)

Kiedy w Scrapkowo pojawiła się nowość, elegancki wykrojnik w kwadracie od razu wiedziałam, że  " mój ci on " i wyobraziłam go sobie na ściankach pudełeczka !

Dzisiaj box w wersji wybuchowej, z okazji narodzin maleństwa. Ozdobiony i wykończony raczej skromnie, aczkolwiek,  jak to u mnie, nieco przestrzennie i warstwowo :-) Mimo wszystko bez zbędnych dodatków, a najważniejszą ich ozdobę stanowią stempelki Magnolie, które kolorowałam promarkerami. Kilka kwiatuszków, ozdobny wykrojnik i gotowe :-)

























Z materiałów dostępnych w Scrapkowo.pl użyłam :







  
  
  
  
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz