niedziela, 7 lutego 2016

Selennea gościnna Projektantka # 2

Niedzielny poranek przywitał nas słonecznie :-)
Równie ciepło witamy na naszym blogu, kolejną utalentowaną duszyczkę Dominikę.

Tworzy wspaniałe prace, w bardzo indywidualnym stylu. Zobaczcie sami !!!!

Dominiko , oddaję Ci głos :-)







Nazywam się Dominika Żugaj, a nick jakim najczęściej się posługuję to  Selennea. Interesuję się fotografią makro, uwielbiam gonić robaczki i owady z  obiektywem w dłoni.

Swoją przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam około 7lat temu. Zdarza się  nie zawsze wszystko łatwo przychodzi, ale  nigdy się nie poddaje i staram się dążyć do wyznaczonych celów. Jestem  osobą która lubi wyzwania, dzięki którym mogę się sprawdzić i rozwijać  swoje kreatywne myślenie - choć bywa ciężko kiedy milion pomysłów uderza do głowy znienacka. Głównie tworzę kartki na różne okazji, ale staram się też eksperymentować, dla przykładu chcę Wam dziś zaprezentować zdjęcie kartki z pająkiem - pająk  został wykonany od podstaw między innymi z starej maskotki, tuszów i  cieni do powiek, drucików po kwiatkach które najczęściej są przy  różyczkach - czyli czym chata bogata.





Zawsze podobały mi się miniaturowe światy, w końcu mają możliwość spróbowałam i zakochałam się w nim na amen. Shadow box w mroczniej odsłonie jest tego doskonałym przykładem jak i bombki 3d które robię.










Ponadto uwielbiam wszystko co małe. im mniejsza rzecz jaką mogę zrobić dla mnie lepiej. 




















Pozdrawiam Dominika !



Raz jeszcze dziękujemyDominice za poświęcony czas :-) Jeśli chcecie poznać więcej prac jakie tworzy Selennea zapraszamy na jej blog http://selennea.blogspot.com/   
Już za tydzień zapraszamy na prezentacje kolejnej wspaniałej, twórczej  Gościnnej Projektantki :-)

Pozdrawiamy 



2 komentarze:

  1. Robisz piękne niespotykane prace...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, bardzo różnorodne prace!
    Bombeczki z kokardkami skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń