wtorek, 1 grudnia 2015

Bombki

Jak tylko zobaczyłam te scrapki, to pomyślałam, że będą z nich piękne bombki. Te ażury sprawiają, że są ozdobą samą w sobie i już nie potrzebują zbyt wielu ozdobników.
Bombka jest świetnym kształtem na kartkę. Jej atutem jest to, że możemy ją powiesić na choince i będzie pięknie się prezentować.






Ze sklepiku wykorzystałam:

Wykrojnik Tattered Lace- Christmas Tree Snowglobe     Wykrojnik śnieżynka #3          Papier 15X15 CHRISTMAS BLISS    Dzwoneczk mix 30szt ZŁOTE


Kamyki 3mm różne kolory 100szt     Kamyki samoprzylepne 4 mm 224 szt.


Pozdrawiam,
SosnowyGaik

3 komentarze:

  1. Karteczka jest świetna:) bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne bombeczki stworzyłaś :)
    Pomysł rewelacyjny no i wykonanie perfect :)
    Masz rację,te wykrojniki są obłędne,
    ja też kilka dni temu użyłam te wycinanki w swojej kartce :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka - może służyć jako świąteczna kartka a potem trafić może na choinkę :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń