wtorek, 15 grudnia 2015

Do Świąt coraz bliżej...

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie karteczki. Wydaje się, że nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Pierwszą wykonałam w delikatnych pastelach, natomiast w drugiej króluje moja ukochana zieleń. Łączy je jednak podobny układ dekoracji: gałązki w górnym rogu i bombka. Na karteczkach znalazły swoje miejsce dary natury: pobielone łupinki orzeszków buka i szyszki cyprysika oraz gwiazdka wycięta z kory brzozy. Lubię takie naturalne elementy. Można je łatwo zdobyć samemu, rozglądając się dookoła na spacerze.





W karteczkach użyłam ze skepiku:

 Papier 30X30 CHRISTMAS BLISS      Wykrojnik gałązka ostrokrzewu       Wykrojnik Nellie's SD021   Wykrojnik gałzka jodłowa LR0181

Dzwoneczk mix 30szt SREBRNE  Kamyki 3mm różne kolory 100szt           Tekturka- Zawieszka 327 

Pozdrawiam,
Sosnowy Gaik

5 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki stworzyłaś :)Naprawdę :)
    Dzięki Twojej sugestii zaczęłam bardziej wnikliwie przyglądać się krzaczorom :)
    Może coś uszczknę z tej mojej miejskiej dżungli :)
    Pozdrowionka miłe posyłam :)

    OdpowiedzUsuń