czwartek, 21 stycznia 2016

Dla babci

Mam to szczęście, ze moja inspiracja przypada akurat w tak szczególnym dniu - Dniu Babci.

Dlatego pozwolę sobie złożyć dziś wszystkim Babciom 
życzenia zdrowia i pogody ducha, 
oraz, by każdy Wasz dzień był pełen radości, ciepła i rodzinnej bliskości.

A jako inspirację przygotowałam dziś ramkę ze zdjęciem - babcia i ja:).
Jej główną ozdobę stanowią papierowe róże, które powstały z niewielkich ścinek papierów, które ręcznie wycięłam i zwinęłam. Całość uzupełnia stara koronka, perełki i malutkie drewniane serduszka.










W pracy wykorzystałam:


Baza do zdobienia SERCE duże 15 cm     Małe serdeuszka z drewna- 20szt.    Koraliki plastikowe na sznurku O3mm białe przeźro

 Mushrooms- Agarcius- dodruk   Zestaw papierów- Pan i Pani Black 15x15 cm    Karton KRAFT 200g 12"x12" (30,5cm)
 
Metaliczna farba 3D 30ml- PEARL CHAMPAGNE   Klej CR MAGIC Z ZPLIKATOREM


     

2 komentarze: