niedziela, 20 marca 2016

Samych pogodnych dni!

Witajcie!

Zachęcamy Was ostatnio do tworzenia prac z własnoręcznie zrobionymi kwiatami. Przychodzę do Was dziś z moją inspiracją w tym temacie.

Odbiegając nieco od wielkanocnych tematów stworzyłam uniwersalną karteczkę. A kwiatuszki, które na niej umieściłam są bajecznie proste w wykonaniu. Ponieważ nie posiadam specjalnej maszynki ani wykrojników, wykorzystałam dziurkacze do papieru w kształcie kwiatków. Nawet jeśli nie macie takich dziurkaczy, możecie z powodzeniem przygotować sobie prosty szablon i odrysować go na papierze, a potem wyciąć. 

Środki kwiatów stanowią ozdobne ćwieki, których na półkach naszego sklepu nie brakuje. Polecam, są piękne i dodają kwiatom charakteru! 

Dodatkowo wykorzystałam śliczne drewniane guziczki w kształcie kwiatuszków, które idealnie wkomponowały się w pracę! :-)









W pracy wykorzystałam: 

              
     



Pozdrawiam!

CreaDiva


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz