piątek, 1 kwietnia 2016

Scrapkowo rozwija się..... nowa Projektantka :-)

Przybywam na blog ze wspaniałą informacją :-)

Scrapkowo.pl stara się rozwijać na wszelkie mozliwe sposoby. 
Ciągle poszerzamy asortyment sklepu, zachęcamy cenami i promocjami, ale przecież życie Scraperek to nie tylko zakupy :-)
Dla każdej, twórczej duszy ogromną radością jest możliwość oglądania cudownych inspiracji :-)
I u nas będzie ich jeszcze więcej, bowiem do naszego zespołu Projektantek dołaczyła Joanna !
 
Bardzo się cieszymy, że będzie inspirować dla Scrapkowa ! 

Przekazuje Joasi głos :-)




 

Witam serdecznie, mam na imię Joanna, w świecie scrapbookingu tworzę pod nazwą handmade by zielona-mi.
Ogromną przyjemnością dla mnie będzie współtworzyć bloga Scrapkowo i inspirować Was moimi pracami. Mam nadzieję, że wiele się nauczymy od siebie nawzajem :-)
Zaglądajcie na nasz blog, juz niebawem piersze moje inspiracje !
Pozdrawiam Joanna 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz