poniedziałek, 20 czerwca 2016

Eleganckie zaproszenia - w temacie szkoły :-)


Witam serdecznie !

Moi mili dzisiaj przybywam z expresową inspiracją :-)
Czemu expresową, bo wszystkie zaproszenia , mimo sporej ilości, wykonywało się szybciutko, czas ich realizacji, równie błyskawiczny, a i sama historia ich powstania.... tak troszkę symbolicznie... kiedy zleciało te 6 lat ? Błyskawicznie !!!

Zaproszenia wykonałam dla grona pedagogicznego mojego starszego syna, który kończy edukację podstawową. No i jak to  ja, Dagusia, wyrwałam się jak Filip z konopi, że nie ma sprawy zrobię zaproszenia na komers :-) Nie ma "problema", w końcu to dla dzieci robię .... 
No i jak wróciłam do domu, to wpadłam w panikę, bo wena odleciała :-(
Po kilku godzinach główkowania wpadłam na pomysł - BIRET!
I tak powstały zaproszenia w kształcie rogatywki absolwenta :-)

Do ich wykonania wykorzystałam czarne banery, które odpowiednio docięłam. Biały perłowy papier, klej, wykrojniki kwadraty, żółta mulina i oto są :-) 

















Nie wiem, czy powyższy kształt kartki przypadł Wam do gustu, ale jeśli tak, to poniżej przedstawiam szablon ich wykonania. Wystarczy ściąć tylko dwa trójkąty, a resztę bazy odpowiednio zagiąć i gotowe :-)




Wykonanie takich zaproszeń nie jest kosztowne, ale wszyscy nauczyciele stwierdzili jednogłośnie, iż rewelacyjne, pomysłowe i w całej historii swojej pracy zawodowej , jeszcze takich nie otrzymali :-)

Pozdrawiam DagiScrap
:-)



Ze Scrapkowo użyłam :


http://scrapkowo.pl/shop,zestaw-papierow-ksztaltow-baner-01-czarny,1615.html

http://scrapkowo.pl/shop,elfenbein-chamois-linen-137-246g,820.html

http://scrapkowo.pl/shop,bibula-samoprzylepna-dwustronna-3mm-15m,826.html


http://scrapkowo.pl/shop,wykrojnik-nellies-mfd056,2206.html



8 komentarzy:

  1. Wyjątkowe naprawdę eleganckie zaproszenia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe naprawdę eleganckie zaproszenia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuje zrobić takie zaproszenia, ale niestety nie ogarniam tego zagięcia...mlzesz pomóc?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie ogarniam!!! Help!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie sa wymiary? niestety ciezko sie odnalezc na tym szablonie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.Własnie mam do zrobienia zaproszenia na zakończenie roku dla nauczycieli.Czy mogę prosić o wymiary i w którym miejscu się wycina te trójkąty .

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogę poprosić o wymiary kartki i w którym miejscu ścina się tę trojkaty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Czy udało się komuś ogarnąć szablon?

    OdpowiedzUsuń