sobota, 8 października 2016

Gościnnie w Srapkowo prezentuje się Basia :-)

Dzisiejszy post jest wyjątkowym....

Pragniemy nim, podziękować wszystkim uczestniczkom naszego urodzinowego candy za wspólna zabawę, a przede wszystkim przedstawić kolejna utalentowaną osóbkę :-)

Nasze candy wygrała Basia Niezgoda i właśnie jej twórczość poznamy w dzisiejszym wpisie .
Pozwólcie więc, iż oddam głos naszemu gościowi :-)


Dziękuję bardzo za zaproszenie do występu na Waszym blogu! 
Witam wszystkich tu zaglądających...
Praktycznie od dziecka lubiłam upiększać otaczającą mnie rzeczywistość. Już w szkole podstawowej wygrywałam różne konkursy plastyczne. Później przełożyło się to na haft krzyżykowy, szydełko i druty. Kolejnym etapem było odkrycie dla mnie nowej techniki- decoupage. Była, a właściwie cały czas jest to dla mnie fascynująca technika.
Cały proces dobierania, przymierzania, wymyślania żeby, wszystko zgrało się i wyszło tak, jak tego oczekuję jest po prostu frajdą. 
To samo dotyczy  robienia kartek i innych fajnych projektów. Uwielbiam zaszyć się w mojej malutkiej pracowni i komponować z papieru i innych dodatków kartki. 
Jestem perfekcjonistką, więc musi być wszystko bardzo starannie i fajnie wykończone. Wiem, że jeszcze wiele nauki przede mną, wiele rzeczy do odkrycia. 
Ciekawią mnie bardzo wszelkie mixed mediowe tajniki. Podziwiam na wielu blogach pięknie wykonane w tej technice prace, a co ja z tego wybiorę to okaże się w przyszłości...

A teraz pokażę Wam kilka moich prac...życzę miłego oglądania.

Pierwszą kartkę zrobiłam z wygranych w Candy cukierasków, a które to materiały możecie zakupić w Scrapkowo.pl  





Kolejne moje prace :-)

















Pozdrawiam, Barbara Niezgoda :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję raz jeszcze za zaproszenie i pozdrawiam cały zespół Scrapkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace Basiu, gratuluję wygranej w candy i Gościnnego występu

    OdpowiedzUsuń