wtorek, 13 grudnia 2016

Elegancja, szyk i prostota - choinki

Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje zdecydowanie do najnowszych trendów scrapowego świata. W tym sezonie wyjątkowo modne stały się papierowe choinki.
Warstwowe "damy" pojawiały się już w zeszłym roku, ale niespokojne dusze kreatywnych Scraperek wciąż poszukują nowych wyzwań i rozwiązań :-)
Wśród wielu świątecznych prac trafiłam na cudowne choinki Jagody. Ich prosta elegancja oraz szyk zauroczyły mnie tak bardzo, że nie mogłam się powstrzymać i zwróciłam się do autorki z prośbą o zgodę na powielenie, liftu choinek.

Tak powstały moje choinkowe stożki, które stanowić będą świąteczne prezenty dla nauczycielek Igora :-)
W ich wykończeniu nie mogło zabraknąć kwiatów z foamiranu, które wykonałam według tutorialu opublikowanego kiedyś na Scrapkowo jest tutaj .

Teraz kilka fotek










Ze sklepu Scrapkowo użyłam :



 


 



  




Dzisiaj to wszystko, dziękuję że bywacie na naszym blogu :-)

Pozdrawiam 
DagiScrap 



4 komentarze:

  1. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne !!!
    Zainspirowałam się Twoimi choineczkami w pierwszej odsłonie ( z falbankami ) i wczoraj poczyniłam ;)
    Dziękuję :) i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń