sobota, 12 sierpnia 2017

Gościnnie Mirosek :-)

Dzisiaj mamy zaszczyt zaprezentować twórczośc kolejnej uzdolnonej rękodzielniczki.

Zobaczcie jakie cudeńka tworzy Mirka, a przy okazji odwiedźcie jej blog, 
aby nacieszyć oczy :-)

Oddaję głos naszemu Gościowi ....



Witam 
Mam na imię Mirka. W świecie blogowym istnieję jako mirosek.
Moje hobby to: szydełko, hafty, frywolitka, druty, zabawy ze wstążką, recykling i papierowa wiklina. Od jakiegoś czasu pokochałam papierki i foamiran.
Uwielbiam tworzyć dla samej przyjemności tworzenia.

Dziękuję Scrapkowo.pl za zaproszenie na gościnne występy :) 
Na tę specjalną okazję przygotowałam karteczkę w lekkich, letnich kolorkach :)





Przesyłam też kilka prac, które chocaż w małym stopniu przybliżą Wam moje pasje :)









Pozdrawiam i zapraszam do buszowania po moim blogu.
Mireczka-mirosek


2 komentarze: