czwartek, 24 sierpnia 2017

Zieleń na okrągło

Witajcie;)

Zieleń to kolor w którym zdecydowanie tworzy mi się najlepiej.
Uwielbiam wszystko, co zielone - papiery, dodatki, tusze...
I oczywiście uwielbiam las.
Na półkach sklepiku pojawił się nowy dział Tusze MEMENTO 
i właśnie one są naszym produktem miesiąca.
Nie zastanawiałam się zbyt długo nad wyborem kolorów - wzięłam te zielone;)
Pierwszy raz miałam przyjemność pracować z tuszami tej marki 
i z całą pewnością mogę je polecić. Są bardzo łatwe w użyciu i świetnie odbijają.
Oto mój leśny magnes a w środku liście paproci odbite tuszami:






Wykorzystane materiały:

Tusz do stempli Memento Dew drops COTTAGE IVY 21   Tusz do stempli Memento Dew drops NORTHERN PINE 27   Tusz do stempli Memento Dew drops OLIVE GROVE 26 

Wykrojnik Craftables- Basic- okrągłe   Wykrojnik Marianne Design Tiny's liście   Classic Leaf

Komlpet wykrojników gałązki nr 3   Wykrojnik joy 6002/0636   Stempel- Paproć mała

Pasek listki 04   Motyle brązowe   Pasek listki 05     Paperbloc 0510 12 ark. A4   Klej HOBBY 40g

Pozdrawiam;)


2 komentarze:

  1. fantastyczny magnes, świetne zestawienie różnych listków, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. CUUUDOWNY:)! napatrzec sie nie moge:)!

    OdpowiedzUsuń