sobota, 30 grudnia 2017

Gościnna Projektantka - Erita z Nożyczki Rudej

Witam serdecznie!

Dziękuję za zaproszenie. 
Ogromnie się cieszę mogąc dziś u Was gościć!

Mam na imię Agnieszka, zaś w internetowym świecie znana jestem jako Erita.  

Jestem trochę niespokojną, kreatywną duszą, która uwielbia rozwijać swoje pasje, w tym głównie scrapbooking i wszystko to, co się pod nim kryje.

 Lubię eksperymentować z coraz to nowymi technikami, stylami i materiałami. 

Właśnie ta możliwość nieskończonych kombinacji i nowych odkryć urzekła mnie w cardmakingu. 

Każdy odnajdzie tutaj coś dla siebie!

Najlepszym przykładem tej różnorodności jest projekt czterech lisich pór roku, który zajmuje mnie od jakiegoś czasu. 

Powstała już jesień oraz zima, a teraz specjalnie z okazji odwiedzin Scrapkowa chciałabym przedstawić Wam wiosenną wersję lisiej kartki z kopertą.





Po więcej inspiracji zapraszam również na mojego bloga: 



Pozdrawiam,
Erita
















2 komentarze:

  1. Alez CUUUDNA:)! uwielbiam prace Erity:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no piękna kartka, delikatna jak marzenie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń