środa, 3 października 2018

JESIENNA PANIENKA

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
moją tegoroczną interpretację jesieni:).
Uwielbiam tę porę roku, obok wiosny, jest ona moim ukochanym czasem,
bo jak jej nie kochać za grzyby, długie wieczory z aromatyczną herbatą i książką,
niesamowite barwy liści, dynię,  ptaki coraz częściej zaglądające do karmnika?
Lubię nawet te szare, chłodne, zamglone dni, za którymi większość nie przepada.

Dlatego na mojej kartce zagościła dziś właśnie
Panienka Jesień:).
Za sprawą mojego ukochanego wykrojnika Miss Winnie Polkadoodles
 i papierów Mintay Paper przyszła w kolorowej sukience,
i zagościła na jesiennej kartce z shaker boxem:)
Jestem ciekawa jak Wam się spodoba moja interpretacja jesieni:).



















użyte produkty:






































pozdrawiam cieplutko
zapraszając do wzięcia udziału
w naszym Październikowym Wyzwaniu:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz