sobota, 29 sierpnia 2020

Słoneczniki

Hej :)

Od jakiegoś tygodnia okrutnie u mnie leje,
a ja tak bardzo nie chce końca lata ;(((....
Wieczory i poranki bardzo zimne, bocianów też juz nie widać ;(...

Ale, ale na mojej wsi rosną "moje" ukochane słoneczniki <3...
Na pocieszenie, no i z nimi dziś mam kartkę :)

 Papierki słonecznikowe to ScrapBoys, dodałam także piankowego słonecznika,
wycinane maki oraz kłosy.
Trawy i liście pochodzą z wykrojnika dpcraft
Wisienką na torcie są vinteagowe wstążeczki, nasza nowość,
zobaczcie koniecznie jakie piękne kolory mamy na naszych półkach




materiały

 


Dajcie znać w komentarzach jakie kwiaty Wy lubicie :D, 
bardzo mnie to ciekawi :)
dziękuję za uwagę :)

2 komentarze:

  1. Wszystkie kwiaty są śliczne 😍😍😍
    Polne, ogrodowe czy doniczkowe 😅
    Byłe By kwitły 😅
    😍😍😍
    Marzy mi się ogród a w nim różne kwiaty 😅
    Moja śp.MAMA miała ich mnóstwo... Lubiła przy nich robić 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takiego ogrodu, również o takim marzę 💙💙💙 i też jestem zdania, że taki misz-masz jest najpiekniejszy. Pozdrawiam 😘

      Usuń