środa, 25 listopada 2020

ANIOŁKI NA CHOINKĘ

 

Witajcie Kochani:),

dziś chciałabym pokazać Wam

aniołkowe ozdoby choinke,

jakie przygotowałam na tegoroczną choinkę:).

Takie aniołki wykonywać będę również 

z synkiem w ramach tegorocznych zadań adwentowych:).


Aniołki robi się dość szybko i
 niewiele materiałów do nich potrzeba:).
Na drewnianym koraliku narysowałam oczka, noc i buzię,
policzki potuszowałam tuszem Memento Angel Pink,
włosy to pocięty jutowy sznurek z mnóstwem brokatu:D -
na jutowym sznurku zawiesiłam także dzwoneczek:).
Sukienkę aniołków wykonałam za pomocą serwetki Lady E
Rękawiczki aniołków zrobiłam z białych pomponików:),
Mam nadzieję, że moje próbne aniołki
przypadną Wam do gustu,
i w tym roku wykonacie z dziećmi podobne:).

















miłego dnia:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz