czwartek, 4 marca 2021

Gościnna projektantka Kasia

 Hej, witacie 

Dziś na nszym blogu gościmy Kasię,zwyciężczynie

Styczniowego Wyzwania  #61

zatytułowanego

PRACA ZE ZŁOTYM ELEMENTEM


"Witajcie
Mam na imię Kasia, jestem mamą i żoną, a od niedawna także scraperką😉  
W sieci możecie mnie znaleźć jako "Tasiemkowe Kartki."
 Uwielbiam sprawiać przyjemność innym obdarowując swoimi pracami🙂 
Kocham kolory, papiery i przydasie, ostatnio pokochałam też tworzenie kwiatów z papieru. 
Moja gościnną inspiracja to kartka dla przyjaciółki z okazji Walentynek, z ręcznie wykonanymi różami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba😉
 Było mi niezmiernie miło tu gościć❤️
Pozdrawiam - Kasia"







Kasiu przygotowałaś przepiękną inspirację bardzo Ci za to dziękujemy 
 
Zapraszamy do udziału w wyzwaniach :)

miłego dnia


1 komentarz:

  1. Dziękuję, że mogłam tu u Was gościć i podzielić się kawałeczkiem mojego świata 😉❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń