sobota, 19 czerwca 2021

Kartki dla taty, dziecięceDT

  Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z nieco innym postem. 

Do naszego DT dołączają z inspiracjami dzieci. I dziś moje pociechy zainspirują (mam nadzieję) Was i Wasze pociechy ;)...

Gdy tylko szefowa Kinga powiedziała mi o dziecięcym DT w scrapkowo- zaproponowałam swoim możliwość zaprezentowania swojej twórczości na łamach bloga, od razu chętnie się zgodzili, to był prawdziwy szok ;)... 

Wykonali, jak sami zdecydowali kartki na dzień taty.
Do ich wykonania użyli kolekcji od ScrapBoys, cóż za zgodność ;D.

Rozalka (5l) wybrała kolekcję INDUSTRIAL ROMANCE.
Kartka w klimacie retro, jest dość prosta, ale według mnie urocza.
Papiery na gilotynie przycinałam ja,
natomiast wszystkie elementy z arkusza do wycinania to robota Rozi ;).
Ze ScrapBoys'owych papierów wzięła też napis

Maks (7l) wybrał kolekcję SEWING LOVE 
Maksio zdecydowanie wybrał weselsze kolory i również pomagałam mu przy gilotynie, a układ i wycinanie elementów to już jego praca.




materiały






Do Dnia Taty zostało jeszcze kilka dni, więc mamy nadzieję,
że zainspirujemy jakieś dzieci do samodzielnej pracy w maminej pracowni ;)


Dziękujemy za uwagę i życzymy Wam kreatywnego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz