sobota, 28 sierpnia 2021

Lawendowy exploding-box

  Hej, hej. Witam Was serdecznie

Ślubny exploding-box, w lawendowym klimacie.

 
Kiedy zostałam poproszona o wykonanie tego pudełka dostałam informację,
iż koniecznie ma być to box lawendowy, gdyż właśnie te kwiaty znajdowały się na ślubnym zaproszeniu. Ciekawa jestem czy może inne dekoracje ślubne będą również lawendowe?
Nie wiem, ale już wkrótce się dowiem ;))

Oczywiście wybrałam papiery od Craft O'Clock  Lavender Bliss, nie mogło być inaczej ;).
Boxa ozdobiłam papierami, jak i wycinanymi elementami z arkusza dodatków. 

W sklepiku znajduje się spory wybór sztucznych gałązek, a wśród nich lawenda, która również znalazła się na wieczku razem z wintage'ową wstążką.







materiały


 

 


miłego dnia Wam życzę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz