czwartek, 16 września 2021

Kartka z okazji Chrztu

 Witam serdecznie, Mam na imię Joanna, w świecie scrapowym możecie mnie znać pod nickiem Gio. Dzisiaj moja pierwsza inspiracja w ramach DT Scrapkowo. Mam nadzieję, że moje prace podpowiedzą Wam, jak z wielu materiałów scrapowych tworzyć własne, wyjątkowe prace, jak nie bać się łączyć  ze sobą różnych kolekcji i materiałów, wykorzystywać dodatki i całą gamę przydasi dostępnych w sklepiku i też w naszych własnych szufladach. 

Dzisiaj mam dla Was karteczkę z okazji Chrztu Świętego. Wykorzystałam w niej dwie kolekcje Paper Heaven ( Galeria Papieru ) mianowicie  Złote Sny i Niewinność. Kwiatowy bukiet na kartce tworzą kwiaty i listki wycięte zarówno z arkusza dodatków jak i z bloczku Paper Heaven i z bloczku komunijnego Piątku Trzynastego. Nie wiem jak Wy, ale lubię mieć wcześniej powycinane elementy z arkusza, by potem odpowiednie listki i gałązki dobierać do pracy. Tekturki Laserowe Love pięknie podkreślają okoliczność kartki - Chrzest Święty.



Ze sklepu użyłam:

  

  
  


pozdrawiam
Joanna - Gio



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz