poniedziałek, 20 września 2021

Tag na Boże Narodzenie

 Witajcie, powoli widać już prace z okazji Bożego Narodzenia. Dla niektórych to za wcześnie, ale dla rękodzielnika to najwyższy czas, by tworzyć prace świąteczne. Przychodzę więc dzisiaj do Was z inspiracją taga z okazji świąt Bożego Narodzenia. 

Do jego wykonania wybrałam starsze kolekcje papierów P13 (arkusz z dodatkami) i Craft&You. Trzeba robić miejsce na nowe papiery. Tag ozdobiłam wieloma gałązkami, zarówno są tu te wycięte z arkusza, ale też z wykrojników Rosy Owl, Craft&You, Marianne Design. We wcześniejszej inspiracji zapowiadałam, że mam słabość do gałązek :) i macie okazję poznać moją kolekcję wykrojników. Tag ozdobiłam różnymi dodatkami. Pomiędzy papierowe gałązki i listki umieściłam owoce jarzębiny, małe szyszki i ozdobne listki. Zauważycie również cekiny i mech.

Poisencję wycięłam z czerwonego foamiranu wykrojnikiem Craft&You. Płatki trochę potuszowałam czerwonym tuszem Memento.




Ze sklepu:

  

  

   



 



pozdrawiam
Joanna- Gio



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz