sobota, 9 października 2021

Świąteczna ze stempelkiem

 Witajcie, na kolejną inspirację wybrałam karteczkę ze stempelkiem. Znacie stempelki Santoro  z motywami Gorjuss - małych dziewczynek? Jeżeli nie, to czas najwyższy zwrócić na nie uwagę. Kolekcja składa się z różnych ślicznych dziewczynek. W mojej pracy jest to urocza Ladybird no 5. Przy użyciu przyrządu do stemplowania (może też być bloczek akrylowy), odbiłam wzór na papierze Canson. Następnie pokolorowałam akwarelami w kostkach firmy Renesans. Gotowy obrazek, umieściłam na świątecznej kartce. 

Tworząc kartkę, użyłam różnych kolekcji świątecznych papierów. Mamy tu Piątek 13 i Mintay Paper. Całe arkusze i elementy wycięte z arkuszy dodatków. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię takie arkusze. Wycinam wszystkie elementy, by później dobierać do konkretnej pracy. 




Ze sklepu użyłam:

  
  

 
 




Pozdrawiam
Joanna-Gio



2 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka, niesamowicie mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja karteczka spodobała się :) i dziękuję za te miłe słowa :)

      Usuń