środa, 27 października 2021

Z okazji 18 Urodzin

 Witajcie, Dzisiaj w ramach inspiracji przygotowałam kartkę z okazji 18 Urodzin. Jest kolorowa, energetyczna. Do jej wykonania wybrałam papiery P13 z kolekcji już starszej " Lets Flamingle". Jak widzicie warto przepatrzeć szuflady, albo zakupić papiery właśnie z poprzednich kolekcji. Możemy trafić na takie perełki. Z kolekcji P13 wybrałam zarówno arkusze z dużego bloczku, jak i z małego oraz oczywiście arkusz dodatków. Z niego wycięłam tropikalne listki i kwiaty. Na kartce jest również arkusz z jeszcze jednej kolekcji P13, ale już z roku 2021 - Summer Vibes. I zobaczcie jak można wspaniale łączyć papiery.

Na kartce prócz papierowych kwiatów umieściłam materiałowe. Poszczególne elementy (listki, kwiaty, cyfry, owal)  podkleiłam kosteczkami 3D.  Kartka jest z okazji 18 urodzin i do wycięcia cyfr 1 i 8 świetnie sprawdził się wykrojnik DPCraft. Ramka z ozdobnym koronkowym brzegiem została wycięta wykrojnikiem Craft &You. 

Tak prezentuje się moja propozycja kartki z okazji 18 urodzin.




Ze sklepu użyłam:


  

    
 




pozdrawiam
Joanna-Gio




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz