czwartek, 14 października 2021

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej

 Witajcie, dzisiaj Dzień Edukacji Narodowej, w którym za trud nauczania dziękujemy nauczycielom i wychowawcom. Wręczamy im kwiaty i różne upominki. Na moją inspirację z okazji dzisiejszego święta przygotowałam ozdobę do bukietu albo do kwiatka w doniczce. Przygotowując ten dodatek do upominku, wykorzystałam różne elementy ze scrapowych kolekcji papierów różnych marek. Wśród nich są jesienne kwiaty, jabłka i liście oraz książki i kredki, które wycięłam z arkusza dodatków Craft O'Clock i bloczka Mintay. Wykrojnikami z papierów Craft O'clock i craftowego wycięłam taga, gałązki i liście paproci i głogu. Z kolorowego bordowego papieru wycięłam globus i kredkę. Poszczególne elementy podkleiłam kosteczkami. Na jednej z ozdób znalazł się też mój ręcznie wykonany kwiatek. Wycięłam go wykrojnikiem Rosy Owl. 



W tej ozdobie zauważycie też tekturkowy wianuszek ze Scrapińca.



Ze sklepu użyłam:



  
   

 

pozdrawiam
Joanna-Gio


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz