wtorek, 30 listopada 2021

Świąteczna ze stemplami

Witajcie, Im bliżej świąt tym u mnie coraz więcej projektów w tej tematyce. Dzisiaj mam dla Was propozycję wykonania świątecznej karteczki z papierów i stempli P13. Wiecie, że Piątek 13 prócz pięknych papierów w swojej ofercie ma również stemple?  Zobaczcie, jak można połączyć oba produkty na kartce.Wybrałam kolekcję Cosy Winter.  Bazę kartki stanowi arkusz 01 . Z arkusza dodatków wycięłam gałązkę, bombkę i wesołego jelonka. Podkleiłam je kosteczkami 3D. Kolekcja Cosy Winter zawiera również stemple. Z tego zestawu użyłam liski ostrokrzewu i poinsecji. Pokolorowałam je farbami w kostkach Renesans i tuszem Memento.  Kompozycję uzupełniłam o mech, ozdobne liski ostrokrzewu  i zawieszkę aniołka. 






Ze sklepu użyłam:




 

  






pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz