piątek, 12 listopada 2021

Zimowy wianek

 Witajcie,  Mamy jeszcze jesień, ale pora pomyśleć o dekoracjach świątecznych i zimowych. Specjalnie napisałam "zimowych", bo przecież można udekorować dom, nie tylko na święta Bożego Narodzenia, ale na całą zimę. Moja dzisiejsza inspiracja to ozdobny wianek. 

Do wykonania wianka użyłam wiklinowej, białej bazy. Ozdobiłam ją szeregiem dodatków. Mamy tu zielone listki, które pogessowałam, różne szyszki oraz kulki: oszronione jarzębiny, srebrne bombki, brokatowe kulki  i poliestrowe pompony, bawełnę oraz poinsecję (ang. poinsettia ), które wykonałam samodzielnie z papieru. W sklepie takich przeróżnych dodatków jest cała masa. Wystarczy więc tylko zainspirować się i dalej przygotować już własny zimowy, bądź świąteczny wianek.








ze sklepu:

  


  

 


  


pozdrawiam
Joanna-Gio



2 komentarze: