czwartek, 16 grudnia 2021

Zawieszka kartka gwiazda

 Witajcie, Tak, coraz bliżej święta. Dzisiaj zatem kolejna inspiracja z okazji świąt Bożego Narodzenia. Przygotowałam kartkę -zawieszkę w kształcie gwiazdy. Do jej wykonania wykorzystałam papiery ze starszej kolekcji Mintay - Winterland. Z innej kolekcji tego producenta Tiny Miracle - arkusz 01 - wycięłam niektóre listki. Na kartce jest sporo elementów, które wycięłam wykrojnikami Craft & You - poinsecje, serwetkę, listki , ostrokrzew, napis. W swoich pracach często mam mix gałązek i listków. Bardzo lubię takie kompozycje. Dzisiejszą uzupełniłam jeszcze o tekturkową gwiazdkę i jagodowe kulki jako środki kwiatów. Całość potapowałam gesso, miejscami posypałam brokatem. 





Ze sklepiku użyłam:


  









pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz