piątek, 21 stycznia 2022

Z sercem

 Witajcie;)

 Wszystkiego najlepszego dla naszych kochanych Babć.
Moja dzisiejsza karteczka jest uniwersalna
ale z całą pewnością pasuje na tę wyjątkową okazję.
Do jej wykonania użyłam papierów Precious Moment,
które zachwyciły mnie swą delikatną kolorystyką.
Do kompozycji dobrałam pasujące kolorystycznie dodatki, 
a wśród nich sznurek, guziczek, koraliki drewniane i kwiaty.





 W pracy użyłam:

Mintay - PRECIOUS MOMENT -zestaw papierów 15x15cm    Mintay  - PRECIOUS MOMENT - elementy do wycinania   Guzik drewniany dekoracyjny serce SZARY GOŁĘBI 

Koraliki drewniane pożebrowane O13 mm 5szt. mix   Sznurek bawełniany do makramy 5mm 100m, biały   F-4(1) Kwiaty mater. w stylu shabby mini niebies1 

Nożyczki precyzyjna 10cm  NON STICK   Masa soft 25g   Pręciki płaskie do kwiatów 6 cm matowe kremowy

 Pianka Foamiran 0,06 mm 35x30 cm BIAŁY   Kosteczki kleju 3D 2mm

Pozdrawiam;)

Nasz Design Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz