czwartek, 7 kwietnia 2022

Kartka z pisanką

Hej, witajcie

Zdecydowanie jest to ostatni czas na wysłanie świątecznych kartek,
aby te dotarły do adresatów jeszcze przed Wielkanocą...

Ja w tym roku przygotowałam kilka kartek oto kolejna z nich...

Taki mix produktów już dawno mi się nie zdarzył, papiery to zarówno nowośći od P13 oraz Craft o'clock, jak i starsze kolekcje od Craft&You Design i Galerii Papieru....

Tekturkowe, ażurowe jajko wypełniłam papierem scrapowym, dodałam kwiatki, wstążki i mech- naszą sklepową nowość- zobaczcie ile kolorów jest do wyboru :D.
Kompozycję umieściłam na wianku z liści- grafice wycinanej z arkusza od LexiDesign





materiały

 

 








A jak tam Wasze świąteczne tworzenie??
Pochwalcie się koniecznie :),
miłego dnia życzę Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz