wtorek, 19 lipca 2022

Urodzinowy album harmonijkowy

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam album harmonijnowy, który był prezentem urodzinowym. W tym projekcie wykorzystałam bazę kraft z czerwonym wkładem. Do czerwonego koloru jako kontrast świetnie się sprawdziły papiery od Paper Heaven - Złota Dama. Środek jest skromny, dwie kieszonki i belly bend, za to okładka jest bardzo bogata. Tworząc kompozycje na froncie miałam na uwadze to, że album się zawiązuje. Układając kompozycję z listków embossowanych na kalce ale także tych z wykrojnika i z elementów do wycinania ułożyłam je, aby rozchodziły się od środka w górę i w dół. Natomiast w centralnym miejscu wykorzystałam tekturkę od scrapińca.

 

 







Ze sklepiku użyłam :




Buziaki! Kasia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz