piątek, 12 sierpnia 2022

Kwiatowo

 Witajcie:)

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać czekoladownik z bogatą, kwiatową kompozycją.
Wszystkie kwiaty łączy podobna kolorystyka - połączenie różu i żółtego koloru.
W tle wykorzystałam zielony papier z kolekcji Złote Sny.
Do kompozycji dodałam kwiaty, które wykonałam z papieru akwarelowego.
Zabarwiłam je akwarelowymi farbami i ukształtowałam przy pomocy zestawu Sizzix.




 Ze sklepu użyłam:

Złote sny 06   Papier Love in Bloom 05 12x12"   MKX-277 Kwiaty stokrotki- odcień różowo- żółty 10s 

MKX-565 Sweethearty mini - różowe 10szt.   Pręciki- środki mini do kwiatów pom- czerw 30szt.   Narzędzie do modelowania papieru 

Kryształki samoprzylepne 8mm 28szt opal   Sznurek bawełniany do makramy 2mm 500g, biały   

Pozdrawiam:)

Nasz Design Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz