piątek, 19 sierpnia 2022

W kolorze nieba

 Witajcie;)

 Tym razem sięgnęłam po papiery z kolekcji Afternoon Sky.
 Ich wzory i kolory są po prostu śliczne.
Kartkę udekorowałam kwiatami z papieru.
Dodałam im blasku, użyłam błyszczących kamyczków Stamperii.
Polecam ozdobne liski i gałązki. Jest w czym wybierać na półkach sklepu.
Na kartce pojawiły się niebieskoszare gałązki porostu.




 W pracy użyłam:

Afternoon Sky - zestaw papierów 30x30cm (6szt)   Narzędzie do modelowania papieru   Kryształki samoprzylepne 8mm 28szt opal 

Sznurek bawełniany do makramy 2mm 500g, biały   Wykrojnik - Pręciki 2 KWIATKI   Gałązka porostu niebieskoszary 5szt. 

F-4(1) Kwiaty mater. w stylu shabby mini niebies1    Kosteczki kleju 3D 1mm   STAMPERIA KAMYCZKI BŁYSZCZĄCE 40g BIAŁE

Pozdrawiam

Nasz Design Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz