czwartek, 27 października 2022

Dekor bombka - live z Darią

 Witajcie

Na ostatniej transmisji na żywo ozdabiałam bombkę hdf od Agaterii. Do wyklejenia środka użyłam arkusza z kolekcji Alchemy of art The Christmas Time. Ramkę pokryłam pastą śniegową, którą później pogessowałam, a na koniec obsypałam opalizującym brokatem. W dolnej części dekoru umieściłam kompozycję z gałązek z wykrojnika oraz ręcznie robionych kwiatów. Poinsencje udało mi się zrobić już dawno temu z wykrojnika CraftPassion i papieru akwarelowego 150g pobarwionego płynną akwarelą. Doczekały się swojego projektu. Kompozycję ciut pobieliłam oraz posypałam różnymi drobinkami. Dla urozmaicenia kompozycji od dołu dodałam świąteczną girlandę z wykrojnika wspomnianej już firmy. Do powieszenia użyłam gnieciuchów.


Ze sklepu użyłam:

     
 
    
      
 
          
 

 
Pozdrawiam,
Daria
 

 
 
 


 



          

    






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz