czwartek, 13 października 2022

Komplet na ślub

Hej!

 Dziś przychodzę do Was ze ślubnym komplecikiem. 

Swoja drogą nie wiedziałam, że opakowanie na wino tak ciężko sfotografować.

Karteczkę stworzyłam na kwadratowej bazie 15x15 do ozdobienia której 

skorzystałam z małego bloczka Mintay Papers Florabella

Dla urozmaicenia użyłam wycisku Pary Młodej z masy superlekkiej

którą przyozdobiłam kwiatami z foamiranu. 

W przeciwnym narożniku przykleiłam tekturkowy warstwowy napis, 

którego dolną warstwę wyembossowałam na gorąco.

Do ozdobienia opakowania na wino użyłam dużej kolekcji Florabella oraz tych samych kwiatków. 

Kompozycja kwiatowa została wzbogacona liśćmi z wykrojników m.in. Rosy Owl 

oraz posypane mikrokulkami szklanymi.


Ze sklepu użyłam:
 


Pozdrawiam

Daria- Rękoczyn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz